23-24-25 januari 1998


" Per och Anita till Åkersjön for,
bilen var fylld för skaran var stor.
Det var Knutte å Calle å Ludwig, den lille.
Åsså Nisse, å Emil, å Lars ( vilken kille!)
Sex livliga grabbar mellan tre å tio..
- Jag får nog ta semester sa Anita klockan nio!

Men allting gick bra och inget i kras.
- Det är härligt att fara på skoterkalas!
Lagomt kallt och det kom lite snö,
precis som de ska va, och ingen tö.

Vi bugar och bockar och niger och tackar,
när nu vi hemmåt oss packar.
Tackar för lånet av mysig stuga,
säger Per Knutas med ungar och fruga"


Detta går att läsa i den gästboken som ligger här i stugan.
Pelle och jag var alltså här med 6 = SEX ungar mellan tre å tio år i januari 1997.
Och det är jag som har diktat så fyndigt!



Kommentarer
Postat av: Lena

Att du orkade! Men det var ju Då det, nu vet i gudarna om man (du, jag) skulle klara det. Har (iaf jag) blivit mera bekväm av mig.

2008-01-12 @ 08:22:49
Postat av: Gubben

JAG VISSTE DET! JAG VISSTE DET!
Det bor en poet i dig!

2008-01-12 @ 09:53:01
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Ja, herreguuud. Vilket liv det kunde vara när man hade alla sex. Hihihi....men det var roligt också.
Kommer ihåg när vi tog alla sex pojkarna på utflykt till slottsruinen på Andersön, sedan hem och lagade middag. Killarna klädde sig fina och jag bjöd på fläskfilé med klyftpotatis och bea. Vi spelade klassisk musik och det var såååå högtidligt. Haha.....mysigt.

2008-01-12 @ 10:38:30
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0