Dåligt med sömn!

Har sovit dåligt i natt, sån jäkla träningsvärk
att jag vaknat var gång jag provat att vända på mig.
När klockan var 03:30 så var det tji att somna om igen.
Slumrade lite i omgångar till klockan ringde vid 06:30.
Gissa om jag är trött nu?!
Får ta en promenad på mitt på dagen så att jag vaknar till, om jag nu kan gå.
Det är låren som värker värst!
Fattar inte vad jag gjort som är annolunda mot andra rundor.
Lite snabbare blev det kanske igår och
det var snorhalt ute så jag spände mig nog en del.

Här snöar det blötsnö för tillfället, inte så kul.
Nä det skall vara minusgrader i januari tycker jag.
Nu skall jag gå ( stappla ) på lunch!



Inte jag detta, om ni trodde det.
 Inte idag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nähä....för den är min.

2008-01-16 @ 18:26:12
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0