Flyga och fara!

Jaha, då var man gräsänka igen då!

Mannen är ute och ränner, jag har inte ens tagit reda på vart han skulle,
 riktigt säkert.
Jag tror att han skulle till Tjeckien!
I alla fall så flög han iväg i morse och kommer åter i morgon kväll
( eller om det var i övermorgon ).
Det kommer att bli en del rännande för egen del oxå.
Den 18 åker vi hela familjen till Munthers i Uppsala,
 för vi "gammlingar" skall gå på
Stadsteatern i Stockholm på lördagen.
Det ser jag fram emot!
Så kall jag skall på Alljärns mässa den 24 januari i Stockholm och på en Inköpsmässa till Köln i Mars någon gång.
Det gäller att planera och hålla tungan rätt i mun så att det inte krockar med alla andras planer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0