Helt slut!

Nu är jag verkligen helt slut, finito, utan energi.

Det blev ännu en lång dag på jobbet 7-18,
men nu tycker jag att jag kommit i kapp.
Och så är det bara en dag kvar på mitt "ensampåkontoret" vecka.
Det känns skönt!
Ätit, plockat, sprungit...kvällarna ser ut på samma sätt hela tiden,
dag efter dag, vecka efter vecka.

Jag fick en del presentkort när jag fyllde år,
på Spa och på Östersunds Skönhets Center bland annat.
Skulle verkligen behöva massge just nu!

Tror jag måste boka tid och använda dem, relalalaxa!

Nu skall jag tappa upp ett bad och varva ner!

image875



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har också presentkort på Spa, vi kan väl försöker gå tillsammans.

2008-02-01 @ 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0