Jaap, nu ere klart!

Allt går bara man vill,
men detta med nytt program satt verkligen långt inne.
Phuhuu!
Jag har hålit på hela dagen med
detta sketans löneprogram.
Nu e jag så slut!

Har packat inför imorgon, vi åker vid 06:00.
Inga nya kläder har jag köpt heller, men vem vet det?
Ingen av mina kunder vet vad jag hade på mig förra gången, övertygad om det!

Jag har klippt Pelles hår ikväll,
det tog en timma att klippa hans fjun,
lite och tunt, men långt!

Har packat med mig träningskläder till mässan,
för jag tror att det finnas gym på hotellet.

Hoppas kunna blogga lite under helgen,
men vet inte om jag hinner,det brukat vara ont om tid.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha, visste att du skulle fixa det! Du är ju tjej!

2008-01-24 @ 17:54:23
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ha det så bra...

2008-01-24 @ 17:59:04
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0