Körskola och träning.

Idag har Emil anmält sig på körskolan!

Nu är det dax för son nummer två att ta körkort.
Pelle får bli hans körlärare, jag tror inte att
mina nerver pallar med ännu en körelev.
Nils har ställt på sin egen kära Volvo 240 idag och så har han besiktat.
Hans "Gamla Bettan" gick igenom utan anmärknng.
Jag vet en 18 åring som är mycket lycklig just nu!

Här monteras högtalare och fixas och trixas.
Det är skotrar och bilar om vartannat här hemma hela kvällarna.
Ingen är så särskilt intresserad av att
hänga med ut på en träningsrunda precis,
men det gör absolut ingenting.
Det är så otroligt skönt att få denna tid för sig själv och vareviga kväll på kuppen.
Jag säger bara - Meka på grabbar!

Idag gick det så jäkla trögt att springa och jag ger mig den på att det var för att
jag lånade Pelles MP3 spelare - det var inte MIN musik.
Skall aldrig hända igen!
Jag sprang förbi Titti för att säga Grattis på födelsedagen,
men hon hade redan lagt sig.

Nu blir det House på tv:n och en kopp kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0