Lämnad åt mitt öde.

Idag blev jag själv på jobbet den sista timman.

Alla bara - typ - Jag måste gå tidigare!
Det är väl straffet för att jag satt hos frissan halva/hela förmiddagen idag.

Måste fixa mina naglar oxå idag, jag skall ju till
Stockholm och gå på teater med Syster Yster till helgen.
Måste vara fin om händerna då!
Och så vill jag ha något nytt och fint på mig då med, men vad!?!?
När skall jag ens hinna ta mig på stan för att  titta på nya kläder.
Tänkte att jag skulle hinna idag, men frissan tog lite väl lång tid.
Och så gick jag fram och åter till stan och det tar ju i alla fall en 30-40 min. i ena riktningen.

Jag har alltid så ont om tid eller så är jag bara dålig på logistik.
Om en timma skall jag var hos nagelmadammen,
skall jag då gå fram och åter ännu en gång
som jag egentligen vill för motionens skull ?( jag slipper ju ut ikväll då ).
Eller skall jag ta bilen OCH åka o handla mat efter att jag fixat naglarna.
Svåra beslut att fatta!

Ma råkes!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Dagens I-lands problem....eller?

2008-01-14 @ 19:25:24
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Gubben

Du tog väl bilen så du hann hem och promenera...

2008-01-14 @ 21:07:23
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

Nä..jag gick fram och åter och lät min man ta hand om handling och mat.

2008-01-14 @ 22:11:13
Postat av: Nina

Helt rätt av dej :o)

2008-01-14 @ 22:57:55
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0