Nu fär ma heijm till stan!

Vi är lediga idag också men skall så sakteliga packa oss hemmåt.
Igår kändes det som om jag hade kunnat stannat hela helgen, men nää - det blir bra att komma hem och trappa upp efter all ledighet. Jag har varit ledig i 14 dagar nu
( med bara ett litet återfall). Imorgon har jag tid för mina naglar och det är en del att gå igenom inför jobbstarten på måndag, vända tillbaka dygnet tex. Jag har nog inte lagt mig före 12 nån enda kväll sen före jul, snarare har klockan blivit 01:00 och mer.

Ma råkes!





Kommentarer
Postat av: Lena

Ett, det har snarare vare två innan mina ljusblå har stängts!

2008-01-04 @ 17:48:33
Postat av: Gubben

:-)

2008-01-08 @ 10:41:03
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0