Planera

Nu är jag där igen!

Min "att göra lista" växer farm till något oöverkomligt.
Jag vet ju att jag jobbar bäst när det är nära till dedline, men det är stressande att hela tiden ha saker ogjorda.
  1. Träembalage till Norge - Hur gör vi?
  2. Sätta in poengar på portomaskinen
  3. Flytta pengar från postgiro till checken
  4. Ringa Sweden Rock ang. annons på deras hemsida - Metall Devil
  5. Uppdatera hemsidan - historik - bilder - maskininformation
  6. Skriva VD rapport för december.
  7. Mejla Kalle E ang. den 4/2
  8. Koppla ihop säljplaneringen med en budget ( dvs göra en budget)
  9. Fraktbidragen - Januaritill Juni 2007/ Juli till december 2007 ( ringa Ingrid)
  10. Styrelsemöte ang. ny säljare
  11. Uppdatera FR2000 möten och dokument.
  12. Planera och packa inför Alljärnsmässan 24 - 27 januari
  13. Instalera och lära mej nya löneprogrammet
  14. Gå igenom lönelistor från december
Men nu är jag på G, två saker gjorda av 15 är ju en bra början!





Kommentarer
Postat av: frida

Jag jobbar 7:00-14:00 både torsdag och fredag så de är bara och komma då, så ska jag göra allt jag kan för att få bra bilderna på tatueringen.

2008-01-15 @ 16:26:58
Postat av: Maggan

Du får INTE ha så där långa att-göra-listor.
Då blir man sjuk......å hör sen.

2008-01-15 @ 21:21:33
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0