Platt mage & Stark rygg.

Jag har jobbat över ikväll med att fixa fraktbidragsansökan,
och lite annat krafs som måste vara klart före torsdag.

Det bli inget Åre före mig i morgon för jag är inte klar med lönerna ännu,
kvarsittning för min del.
Jag skall jobba hemma ikväll, men kommer att behöva morgondagen med.

Jag har jumpat ikväll till en DVD jag hittade i hyllan,
"Platt mage, stark rygg" heter den, ja vem vill inte ha det?.
Den innehöll massor med övningar för mage och rygg.
Jag körde ett program som var 45 min, riktig tjobbigt var det!

Kom hem så sent så det blev ingen prommis
( "den Faan" gick segrade ur striden idag)
men då kom jag på min jumpa DVD, hahaha!
Det var bra!
Nu skall jag ringa ett samtal till en som fyller 50år, Grattis Fru Berg!

Och så skall jag knappa löner!

 



Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill oxå ha... :o)

2008-01-22 @ 23:03:45
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0