Spagetti till middag å ut å kut!

Det blev sent innan kom jag hem från jobbet!
Skynda, skynda att fixa middag till i alla fall två hungriga tonåringar.
Emil åt kebab med polare och Pelle behagade inte dyka upp.
Nåväl vi andra tyckte att det var gott! KLockan blev över 7 innan jag blev klar med att rota riunt i köket.

Sen var det bara byta om och ut å kut!
Bravo Anita, tänker jag varje gång jag ger mig iväg istället för att sjunka ned i soffan. Bravo Anita!!
Nu skall jag däremot sjunka ner i soffan och göra lite jobb framför tv:n. Har en inventeringslista att gå igenom till
imorgon, om den listan inte stämmer måste vi inventera om.
Hur kul är det på en skala....






Kommentarer
Postat av: Nina

Du är skitbra..Heja Anita!
Lagar aldrig Pelle middag?

2008-01-07 @ 21:58:52
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Maigiz

Bravo Anita!!

2008-01-07 @ 22:09:57
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Lena

Du har alltid haft motivationen att motionera, bravo!

2008-01-08 @ 08:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0