Telefon terror!

Jag har skickat två av mina medarbtare till Italien på utbidning,
så nu är jag ensam på kontoret. U + H blir borta hela veckan.
Snacka om att jag har att göra!
Telefonen ringer hela tiden så jag hinner inte så mycket
mer än att svara och skriva in ordrar.
Det är roligt oxå, jag gillar kundkontakten
och jag är bra med kunder.
Sen kan jag ju inte ha svar på alla sågrelaterade problem så där på en gång,
men jag kan ta reda på och ringa upp senare.
Huvudsaken att kunden får ett svar.
Det blev en lång arbetsdag idag, jobbade från kl.7 till kl. 17:30.

Efter middag och stök så var det dax för en runda i "spåret",
det gick lätt idag och jag sprang sörre delen av sträckan.
Det tog dryga timman!

Känns skönt att det är lite kallare ute
och att vi har så mycket snö, jag gillar att det är vinter när det ÄR vinter.

Funderar över vad Kattpojkarna skall heta....................



  • Saxon
  • Sabbaton
  • Tant Frank
  • Rune
  • Sune
  • Sixten
  • Knubbe
  • ??????
Någon som har förslag.....?

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hjalle och Heavy
Algot och Vilgot
Arne och Einar
Lasse och Bosse
Dio och Purple

2008-01-31 @ 07:01:18
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Bra namn Maggan! Lasse och Bosse är bra Hihihi! Och Hjalle & Heavy. Tack!

2008-01-31 @ 07:29:29
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Tony

Ozzy och Sture

2008-01-31 @ 08:58:41
Postat av: Gubben

Mozart o Beethoven

2008-01-31 @ 11:03:09
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: katternas förra ägare

Dom ska heta som dom heter Max och Micke!!!

2008-12-19 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0