Vi drog till fjällen!

Den stuga vi lånat är inte så stor men endå bekväm på nåt sätt!

Här finns två sovrum, allrum, mini litet kök, groventrè, duch & toa.
Allting finns liksom, bara lite mindre format.
Öppenspisen i allrummet gör hela stugan, det är så mysigt att kunna elda.







Pelle; Nils & Emil förbereder sig för avfärd till Bakvattnet , en resa på 5 mil tur o retur.



Lars och Anita utforskar omgivningarna och fikar i Cafèt vid slalombacken.



Anita, Pelle & Nils går på affären och hittar Hotell FjälLgården och en öl på hemvägen.








Kommentarer
Postat av: Gubben

Bakvattnet!!!
Men herre jisses stoscha!
Där har jag pimplat röding - i början på 70-talet. Slog sönder min termos men fick kaffe av en jämte SOM HADE HÄLLT I SOCKRET I TERMOSEN. Ibland får man hålla god min...
God tur!

2008-01-02 @ 18:32:10
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Lena

Va,mysigt det ser ut. Jag blir faktiskt lite avis på er.

2008-01-02 @ 20:54:37
Postat av: Nina

Ser ut som stugan som Eivor och Bosse hade

2008-01-03 @ 10:44:32
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0