Vi ser det snöar, vi ser det snöar....

Här snöar det som bara den!

Därför har vi tagit det lungt här på morgonen, slappat och sett på gamla avsnitt av Prison Break. De två yngsta sover ännu och Nils har just slagit upp sina ljusblå.
Det är så skönt att kunna ta det lugnt och "bara vara"!
Det blir nog skoter för gänget idag med. Lars skall få åka på en kortare tur med Pelle innan de Tre Musktörerna drar iväg på en lite längre tur till Rörvattnet, om vädret tillåter.
Jag tror att jag skall ge mig iväg på en långpromenad, funderar på att gå bort till slalombacken fram tillbaka en tur på 7-8 km.

image716



Kommentarer
Postat av: Frida

Tackar så mycket, jag tycker din sida är super fin den med. puss

2008-01-03 @ 12:24:58
Postat av: Maigiz

9 Januari

2008-01-03 @ 14:31:38
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Gubben

Ohh, shit, Rörvattnet har jag också fiska i. Nääää, nu känns det inte riktigt rättvist. Fast snö har vi också - så det så!

2008-01-03 @ 15:55:09
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0