Några timmar kvar....

.....att jobba!
Det är fullt upp kan man lungt säga.
Igår kom jag inte hem förren strax före 20:00.
Sen var det städa och tvätta inför resan som var prio 1.
Jag kom i säng någon gång vid 03:00.
Det sliter på mej att sova så lite, tre timmar är inte mycket.
Jag får sova i bilen sen!
Måste hem på lunchen och packa färdigt,
vi ska prova att komma iväg senast kl.3,
 om det blir lungt på telafonerna kanske vi kan komma iväg tidigare.
Pelle är ledig idag!
Han måste fixa med Chevan
, det är nått som inte funkar.
Om han inte får till det så får vi åka SAAB till Västerås,
inte lika kul men går inte bilskrället så går inte bilskrället.
 Jag kommer nog att blogga från bilen
med min lilla söta mini dator.
Ma råkes!


Kommentarer
Postat av: Marina

Cheva eller Saab....kör försiktigt!

2008-07-03 @ 09:34:07
Postat av: Nina

va hääärligt med semester :o)

2008-07-03 @ 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0