Solen

Idag har solen och värmen även kommit till
"staden som Gud glömde" - Östersund.
Vi har haft en helt fantastisk dag att fira Emil på.
Kunnat sitta ute på altanen och fika utan att frysa fast i stolen.
 Det är inte så många som kommer längre nu när syster med familj inte bor här,
Ruth och Lennart dök upp i alla fall.

Efter glass & tårta gjorde jag en snabbvisit på stan - det är rea!
Hittade en del toppar på Indiska och ett par nya skor såklart.
Vi har 25+ i skuggan nu, helt underbart!
 Nu börjar jag känna att jag har semester
- och om det går bra så har jag två veckor kvar.
Det blir grillat till middag!



   
   

   

 

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till Emil!

2008-07-24 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0