Söstra mi å jag!

Vi tog bussen till stan, min syster och jag.
Där har vi shoppat loss på Gina T.
Hittade flera underbara toppar, nu är det bara solen som fattas.
Vi åt pasta och drack vin på Rififfi!
Samtalade om stort och smått och konstaterade att
det är semester vare sig det regnar eller inte.
Men regnar gör det!
Det har varit öppna kranar hela dagen!
Men det känns såå bra att vara här!
Grabbarna, stora som små har gått på bio.
Så nu är det "kvinnor kan" i förtältet.
Vi lyssnar på Di Leva och dricker vin.



Kommentarer
Postat av: Nina

I dag är det kanonväder här uppe i dom Jämtlänska skogarna. Och jag ska jobba :o) Ha det så bra i regnet!

2008-07-08 @ 07:16:57
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: cinis

Önskar jag va där med er.puss

2008-07-08 @ 08:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0