Tillbaka i stugan!

Nu är vi tillbaka i stugan efter en sväng på IKEA.
Jag köpte faktiskt ingenting på IKEA, gör om det den som kan!
Nu lyssnar jag på Sommar, sommar med Björn Ulveus.
Vi sitter i solen utanför vår lilla stuga och myser.
 Det är sista eftermiddagen och kvällen,
 i morgon tar vi tåget tillbaka till Östersund och vad jag kan förstå hem till KYLAN!!!
 Vill inte ha mera kyla och mera regn nu.
Jag vill åka båt runt Storsjön och lapa sol!!!

 Här kommer lite flera bilder från igår!
       
Olivia & Anita!                                       Jonny, Maggan & Olivia.
     
Anna & Pelle.                                           Jonny och Maggan.
   
Anita & Anna.


Kommentarer
Postat av: Marina

Bara så du vet så lyyyyyser soooolen ;o) Men - åskan lurar lite här och där..:/

2008-07-13 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0