Äntligen hemma!

Det blev 11 timmar på jobbet idag!
Jag har fått göra allt i sakta mak pga. min jäkla rygg,
eller egentligen gör det ont i rumpan och ena benet.
 Bara att gå hem tog en evinnerlig tid!
Nu ska jag dricka en slatt vin
som är kvar i en flaska sedan helgen,
istället för att ta en tablett.
DET tror JAG på! ;o)



Pelle han är ute och käkar och ser på fotboll med kunder ikväll
och Nils är ju på festival.
Så vi är tre tappra kvar!
Det blir en tonfisksallad till mej
och Pizza till grabbarna som middag,
duger bra en vanlig sketen onsdag!

Nu drar fotbolls EM ihop sig mot semifinaler
och dom startar idag, med Tyskland
som tar emot Turkiet i Basel klockan 20:45.
Det måste jag se, tror jag!
Jag skulle ju inte se nån mer fotboll,
men liiiite spännande är det.

Jäkla rygg, tror jag måste ta en varm dusch!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Lite vin är väl aldrig fel ;-)

2008-06-25 @ 18:44:07
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Lena

Stackars dig!

Kan det bero på alla hoppen på bryggor här och var?

2008-06-25 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0