Det blev......

.......inget bloggande igår!
Jag var med mina medarbetare och käkade och spelade bowling.
Det var jätte trevligt!
Men inte gick det så bra för mej inte, jag kom sist.
 Alla andra hade uppåt 300 poäng och jag knappt 200.
 Men det kan jag bjuda på.
 Min personal fick sommargåvor igår oxå.
Jag hade köpt fiskrökar till alla, mycket uppskattat!
 

Efter Bowling så gick jag vidare för att se fotboll med min man
och ett gäng från Lenko.
Vi gick på Gamla Teatern.
Där var hög stämmning......en stund!
Efter ett tag så var det gravöl!
Sååå tråkigt
att Sverige inte förmådde att ta sig vidare,
men helt rätt - ett så dåligt lag ska inte gå vidare!

 
Peder & Pelle!                   Lenkogänget!

Vi hade i alla fall en mycket trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Marina

Va trevlig han ser ut han som sitter till höger om dig på bilden...fniss

2008-06-19 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0