Mer än halva vägen!

Nu tycker jag att jag nått mer än halva vägen - faktiskt!
Jag har handlat, och varit på bolaget
och plockat å tvättat hjälpligt.
Det blir som det blir för jag gör faktiskt den här "resan" själv,
och för att fixa helt själv så tycker jag att det har gått hyfsat.

Det är en hel del plock kvar
och så skall det planteras blomlådor x 3, men kvällen är lång
och med hjälp lite vin och min svägerska Ylva så tror jag att det fixar sig.
Nu skall jag bära undan sängkläder som inte behövs
och ta reada på tvätten, vika lakan,
hoppas att Nils kommer hem
så att han kan hämta Ylva vid flyget kl.16.
 Ma råkes!


Kommentarer
Postat av: Marina

Nu måste du väl ha kommit hela vägen...;o)

Skön värme va..!

2008-06-04 @ 20:40:45
Postat av: Nina

Hälsa och gratta Nils fån oss!

2008-06-04 @ 22:06:47
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Ja, nu är allt nästan färdigt.

Jag har det under kontroll i allafall.

Hälsa och gratta Nils, ha en skön dag!

2008-06-05 @ 10:15:54
Postat av: Marina

Kollade nyss ostersund.se och Nils har samling 12 och utgång på Rådhustrappan 12.30...stämmer det?

2008-06-05 @ 11:24:26
Postat av: Marina igen...

Magganlinslus e på TV..;o)

http://www.op.se/parser.php?level1=2&level2=6&id=919079

2008-06-05 @ 14:54:15
Postat av: Marina igen...å igen

Alltså nu e jag sååååå arg!!!

Jag och Allan kom till Brunkullan..så blir ett bord ledigt men utan stolar...så jag frågar snällt närmsta granne som har 3! tomma stolar...Nej vi väntar på sällskap...hur som helst får vi tag i EN stol så jag sitter i Allans knä......efter 30 min. har vi druckit upp men fortfarande finns ingen i de tre tomma stolar jag frågade om för 30 min. sen....så när vi gick sa jag " jag hoppas att alla era Mollgan kommer snart"...det är bara att hoppas att de fattar....annars lägger jag en "fattwa" på dem och då är det slut på fascistfasonerna på Brunkullan!!!

2008-06-06 @ 00:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0