Sommarminnen 1969

Jag skulle bara gå in på Arnljotspelens hemsida
för att se när i sommar spelen är.
Hade så gärna velat se dem igen, för det är länge sedan.
Naturligtvis så drar spelen igång den enda vecka som vi är borta.
 Det är så typiskt!
Jag tittade i alla fall vidare på lite bilder från förr.
 Både jag och pappa och Lasse var med och spelade i slutet av 60-talet.
Och kolla vad jag hittade från sommaren 1969.


Pappa Bosse och bror Lasse 1969!

 Vajno - sameflickan jag drömde om att få spela.

 Vikinga blot!

 Lappgubben försöker hypnotisera Arnljot för att kunna döda honom.

 Arnljot och hans älskade!

Jag hittade ingen bild på mig men blev jätte glad åt bilden på far & bror! 


Kommentarer
Postat av: Maggan

Men va skoj..... blev alldeles rörd.

2008-06-12 @ 07:33:58
Postat av: Lena

Va kul!

Bosse var med i spelet många år, eller hur?

Jag har aldrig sett Arnljot nångång, shame on me.

2008-06-12 @ 08:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0