Tidigt uppe........

..................sent i säng!
Det måste nog bli ändring
på mina sena vanor.  
Jag som börjar kl 7 numera,
 kan inte vara uppe till tolv å ett känner jag.
Måste försöka komma i säng i tid!
Idag skall jag iväg på fotvård kl.8,
det blir en slapp start på dagen.
Men sen MÅSTE lönerna bli klar,
inte gjorde jag något åt dom igår kväll.

 Nu önskar jag er alla en fantastisk tisdag!

"Livet kan bara begripas baklänges,
men måste levas framlänges"
                                                                        Kierkegaard



Kommentarer
Postat av: Gubben

Löner - usch vilka krav folk ställer nu för tiden...

2008-06-24 @ 14:29:44
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Marina fryser....

Fy bubblan vad kallt det är....brrrr

Var ner till båten i nordvästanstormen för att regla om. Båten ligger ju med bredsidan mot vinden när det blåser från väst så den hade "dragit" sig med hjälp av vinden.

Ingen värme i sikte ens under första veckan i juli...Växthuseffekten är snart vårt enda hopp :/

http://www.aftonbladet.se/vader/article2751399.ab

2008-06-24 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0