Den uppkopplade familjen!

Jaha, då sittar vi här då efter en god middag med kött, potatisgratäng, sallad.
Sen drar alla till sitt, dvs till sina datorer,
Pelle och jag till varsin blogg, grabbarna till sitt spelande.
Ett konstigt sätt att umgås!
Nåväl, vi träffas nog hyfsat bra ,
jag menar att när vi umgås så är det bra kvalitet på umgänget.
Nils & Emil är trötta efter gångna dygnets LAN.
Jag är trött efter resa, sjukdom och jobb.
Det blir en lugn hemmakväll!
Lite rött vin och Schlagerfestivalen på TV.
Vem som vinner?........Har ingen aning vem, för jag har inte följt med.
BARA INTE CHRISTER SJÖGREN VINNER!
Gör han det så skall jag aldrig mer se på festivalen,
då blir jag hårdrockare som Syrran.
Hiiihiihii! ;D <3!!!

       



Kommentarer
Postat av: Gubben

Pelles blogg?

2008-03-15 @ 23:16:26
Postat av: Nina

Här är det lika konstigt! Vi pratar med varann via MSN...helt sjukt!

2008-03-16 @ 10:06:07
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0