Det är mycket att göra......

Min "att göra lista" är gigantisk idag!
Det är bara att försöka beta av punkt för punkt,
jag hinner mer är jag tror så är det alltid.
Jag kan vara attans effektiv när det är nära till "MÅSTE VARA KLART"!
Och bara detta styrelsemöte oxå blir avklarat under kvällen,
så tror jag att jag kan slappna av lite.
Sen känner jag ett enormt behov av MOTION!!!!!
Jag blir tokig snart om jag inte får ut och springa,
blä vad det är trist att inte vara OK.
Nu måste jag tillbaka till fakturor och betalningar.....
ingen rast och ingen ro, pust å stön å stånk!

Ute är det i alla fall ett helt fantastiskt vårväder!
; D - jag ler!!

image1337




Kommentarer
Postat av: Marina

Ja - det är jätteskönt ute! Har nyss anlänt till bibblan i Lugnvik där jag jobbar kvällen.
Blir alltid lika överraskad av att musiken startar när jag går in på din sida...och jag blir ju smått generad när bibl-besökarna vänder blickarna mot mig och säkert undrar vad jag "jobbar" med. Det blir ett snabbt tryck på "mute-knappen"

2008-03-17 @ 15:37:54
Postat av: Gubben

Puh, att du bara orkar...
men "ung och stark ska människan va"

2008-03-17 @ 18:08:26
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Marina igen...

Stolt mor satt bakom Nils...;o)
http://www.youtube.com/watch?v=L2UznEkZN1I

2008-03-17 @ 18:12:48
Postat av: Marina igen...

Stolt mor satt bakom Nils...;o)
http://www.youtube.com/watch?v=L2UznEkZN1I

2008-03-17 @ 18:14:41
Postat av: Marina igen...

Det liksom hängde sig.....

2008-03-17 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0