En "lufsar tur" genom Huså.

Det blev inte skidor idag det blev en "lufsar tur" efter gamla vägen mot Kall.
Underbart väder och jag gick först i ca 40 min .
Sedan sprang jag tillbaka till Huså By.
Jag gick förbi Den Djupa Gruvans Krog på väg upp mot stugan
och tänk som av en händelse hade jag pengar med,
som räckte till en öl och en omelett.
Så mysigt för bara mig!
Nu har jag städningen kvar, men det är en lätt utmaning.
Det är som Gubben säger - lika bra att städa efter ungdommarnas vistelse,
det lär ju behövas.
Här kommer lite bilder från min dag!


Husvagnsparkeringen Husåbäcken


Kallsjön + En glad Kärring!


Mina perfekta Icebug i fjällmiljö + Husåbäcken ner mot Kallsjön
+ Skyltar så du Hittar rätt

Äntligen lön för mödan: En öl och en Omelett på Den Djupa Gruvans Krog!
( Jätte svettigt var det, sprang fort! å så Gott med en Öl)



Ödestuga precis ner i backen från oss!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Härligt. Vad mysigt med semester.
Lyllo dig.

2008-03-04 @ 19:28:34
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0