Färdig...och helt slut.

Nu har jag varit och handlat påskmat bland hur många människor som helst.
Det tog två timmar och endå hade jag gjort en lista.
Jag fick åka själv, dom jag bor med, dom är så upptagna med annat
så......jag fixade själv.
Var på bolaget oxå, där var det gigantiska köer.
Köpte vin och påsköl !
När man sen kommer hem så skall allt in i kyl och frys,
det blir som att lägga puzzel eftersom vårt kylskåp inte är så stort.
Frysmaten knölas in i en" frostskadad", full frys,
påsar med påskmust, vin och öl fyller hallen.
Nu e jag helt slut!
Men vad gör det, vi skall ju packa in allt i bilen på fredag och åka till fjälls.
Det skall bli skönt!

image1348



Kommentarer
Postat av: Maigiz

Jag jobbar till 16 på tisdag, kan sätta honom på tåget 16.40. Då är han i Östersund kl 21.
Knut kan hjälpa honom på tåget vid 8-tiden, då är han i östersundvid 13-tiden. Men det kanske blir för tidigt det. Hör av dig idag så kan jag köpa biljett sm passar i kväll.
Kjaaaam.

2008-03-20 @ 06:53:56
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0