Hamburgermiddag & Rent Hus

Jag gjorde det lätt för mig, det blev hamburgare, bröd å pommes till middag.
Jag försökte att göra min måltig "bättre"
genom att äta quornburgare och sallad till.
 Det blev försent för att tänka, eftersom jag inte kom hem i tid, snarare tvärtom!
Nåväl, det kan ju inte vara världens katastrof att äta snabbmat då och då.
Ikväll skall jag se på "Rent Hus" på TV4 kl.20:00.
Har aldrig sett det och alla pratar om detta program
 så jag måste bara se ett avsnitt.
Kanske man kan få fart på hjärnan och hålla lite ordning här hemma.
Jag är urless på att städa måste jag erkänna,
det spelar ingen roll hur mycket jag plockar och dammsuger så är det lika ogjort.
Nått fel gör jag!
I vår skall jag i alla Fall köpa fönsterputsning
,
tror inte att fönstren äre putsade sedan Eivor gjorde det, vete fålarna när.
Flera år sedan är det i alla fall.
 Vi har 23st fönster som skall putsas
Nu ser man ju knappt ut när vårsolen tittar ingenom rutan.
 Så, vi får se, kanske blir jag inspirerad av kvällens "Rent Hus"



Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Hjälp 23 fönster , kan förstå att du köper fönsterputsning. Är troligre ganska stort att städa med... =)

2008-03-26 @ 19:49:12
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Inspirerad vet jag inte, men dåligt samvete fick jag iallafall.

2008-03-26 @ 21:03:30
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0