Hjärnjympa!



Vad passar bättre än att sluta veckan med lite hjärnjympa.

Min fråga är----- Hur smart är Din Höger Fot?

Det här är så kul, prova får du se!
Jag tror att Du kommer att försöka några gånger
för att se om Du kan överlista Din fot, men det kan Du inte!

image1453

1. Sitt ner, Lyft Din högra fot ifrån golvet och cirkulera den medurs.
2. Nu, medan Du gör det, skriv siffran"6" i luften med Din högra hand.
Din fot kommer att ändra riktning!............
Jag sade ju det ..... och det finns ingenting Du kan göra åt det!
Testa det här på dina vänner
alltid lika kul med lite hjärnjympa.....
Hur går det ?.......
Lyckas Du eller..........

Kommentarer
Postat av: Marina

*skrattar* Nej - fotstackarn envisas med att cirkulera åt samma håll som jag skriver siffran sex.
Vin "hjälper" inte...;o?

2008-03-28 @ 23:34:43
Postat av: Marina igen...

Så taänker man att nu ska jag va en "kul morsa" och går in till han som alltid är hemma (Sebbe). Vet du! om du rör din hand åt ett håll....Blir snabbt avbruten: .....så rör sig foten åt ett annat...Det fick jag lära mig i fyran (han blir 20 i juli)
Är vi efter på nåt sätt eller?

2008-03-28 @ 23:39:00
Postat av: Anonym

Hehehe......inte kan vi vara efter heller! Vi som sånna colla morsor. Helt inne och helt rätt hela tiden;)

2008-03-29 @ 10:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0