Hungrig!

Sitter här på min stol och får inte till nåt av det som jag vet att jag måste göra.
Jag är hungrig, det blev inte tid att äta i morse av någon anledning.
Jag slet med mig två hårdbrödbitar och lite mjukost.
Det får bli detta och lite kaffe för att se om energin återvänder.
Jag är aldrig morgonpigg, inte ens på sememester
 känner jag mig utsövd på morgonen.
Är alltid trött på morgonen och nu mer oxå trött på kvällen.
Det är klart att den här jäkla förkylningen tar på krafterna,
jag är fortfarande inte OK
. Halsen är röd och ond, näsan rinner och huvudet dunkar på.
Skulle nog ha behöt vara ledig hela veckan,
kanske jag kan ta mig i kragen och gå hem i tid dessa tre arbetsdagar.
Man vet aldrig, än är inte undrens tid förbi!
Ma råkes!

image1419

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0