På G..men knappt.......

Efter sista bloggandet så deckade jag!
Sov igenom natten till torsdagen i feberyra.
Var tvungen att jobba igår ( två sjuka på jobbet med)
Jobbade ute på leveransavdelningen hela torsdagen med hjälp av alvedon,
jag vet - inget föredömme precis, men är du småföretagare så är du!
Storhandlade och åkte HEM TILL SÄNGEN!
Sov igenom natten i ännu en feberyra!
Har idag jobbat ännu en dag med leveranser, tufft men det gick ju!
Nu känner jag mig trött men huvudet är bättre.
Vi bli hemma i helgen för ungdomarna har sitt och jag måste...jobba.
Allt MITT jobb är ju kvar !
Alla betalningar, fakturor, leverantörsbetalningar....ja ni vet allt pappersarbete.
I kväll blir det Let`s Dance, som jag inte sett på flera fredagar.
( bilder från resan kommer när jag laddat batteriet till kameran och....mig själv!)

image1298



Kommentarer
Postat av: Gubben

Heja dig!

2008-03-14 @ 22:12:37
Postat av: Lena

Krya på dig, och ta det lugnt!

2008-03-15 @ 07:45:19
Postat av: Nina

Ta hand om dej! Kram

2008-03-15 @ 09:18:39
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0