Papper, planera, packa!

Är nu tillbaka på jobbet!
Pappershögar kan växa något helt otroligt om man är borta några dagar
och nu måste jag hinna igenom denna hög idag
eftersom jag åker på mässa i morgon och blir borta till på onsdag nästa vecka.
Jag måste planera så att jobbet här hemma flyter medan jag är borta,
bland annat ordna med telefonpassning.
I kväll måste jag packa, har inte en aning om vad jag skall ta med mig.
Vi skall ju vandra omkring i en jätte mässhall i flera dagar
det innebär att jag måste ha bekväma skor, men vad?
Så skall vi på några middagar som våra leverantörer har inbjudit till
då man skall klä upp sig lite extra.
Det känns som om jag måste få tid att gå en runda på stan
för att se om jag hittar nått nytt, men hur skall det gå till.
Det vete Gudarna!

image1291

Kommentarer
Postat av: Gubben

Högt tempo vill jag lova! Tur att du är ung och stark!

2008-03-06 @ 09:20:00
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0