Påskafton.

Här är det lugna gatan!
Pelle har åkt iväg till Åre på skoter för att hälsa på sina föräldrar som är i stugan i Ullådalen.
Nils är på väg att ta en skotertur till Kall för att hälsa på en kompis,
Lars spelar X-Box 360, Emil sover ännu.
Ute är det -16, kallt som bara den.
Jag har inga större planer med min dag,
om det blir mildare skall jag åka lite längd, men det får bli en långsam tur
för jag är inte bra från min förkylning ännu.
Det kanske bara blir en promenad nu då, när det är så förbaskat kallt.
Det blir Påskbuffè någon gång på eftermiddagen, med massor av gott.
Guud vaa kallt det är, nu måste jag ut och hämta ved
och tända upp i spisarna. Brrrrrr!
image1364


Kommentarer
Postat av: Marina

Här på Frösön är det -4 men det blåser vilket gör att det känns kallare - fast solen värmer ju..:o)
Ta det lugnt med skidåkningen om du har förkylning kvar i kroppen!
Påskkramar!

2008-03-22 @ 11:48:47
Postat av: Lena

Här i stan är det mildare, just nu -7,7 grader.
Ta´t lugnt nu Anita, tänkt på din förkylning!
Ät gott och ha det bra, det ska vi göra. Mamma kommer snart hit och vi ska äta lite lunch.

2008-03-22 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0