Skotertur & Turskidor.

Jag har varit iväg på en tur längdskidor.
Det snöade och blåste en del så jag åkte inte upp på fjället
utan höll mig nere i skogen, längs skoterspåret.
Det var jätte skönt att koma ut, lite tungt/blött före,
det klabbade lite unber skidorna.
Ändå gick det ganska bra för jag har vallningsfria skidor
med fjell under och har därför aldrig bakhalt.
När jag kom till baka efter ca.11/2 timma så var skoteråkarna tillbaka,
men inte alla skotrar.
Nils har lyckats med att köra ner ena skotern i en bäck.
Den vägrade starta så dom fick lämna skotern,
för att nu efter lunchen att bärga den.
Pelle, Nils, Emil och Lars har alla åkt iväg med spadar o grejer för att få upp den.

Jag skickade kameran med Lars så det kommer bilder senare!

image1229



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0