Slapp & Slö, Kallt å Ingen Tö!

Här händer inte mycket!
Inte med mig i alla fall.
Emil & Pelle har åkt iväg med skotrarna, Nils surfar o lyssnar på musik,
Lars ser på nån varulvs film " Underworld Evolution".
Jag säger bara -Så skönt med semester!
Det är fortfarande en hel del minusgrader( -14).
Grannarna från Lillänge, Fam Strand, har ringt och annonserat
 att dom kanske kommer och hälsar på,
men jag har inte hört nåt mer.
Vi får väl se!

( Drömmer lite om sommar och sol - känns långt borta nu!)


image1382

Kommentarer
Postat av: Marina

Här är runt-10...men en strålande sol från en klarblå himmel. Har varit ut på isen med syrran, hennes hund, en renfäll och gott fika...kanooon! Det är "fullt ös" på isen - Man bor ju för j-a bra! :o)

2008-03-23 @ 13:30:00
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:41:36
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Maigiz

Här är det ca 2-. Solen skiner...skööönt.
Men jag har verkligen trååååkigt.

2008-03-23 @ 16:37:38
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0