En härlig kväll!

Efter att ,som vanligt jobba lite för sent kom jag hem vid 17:45.
Familjen hade ätit Våfflor
men det är inget för en hårt arbetande kvinna i sina bästa år.
Så jag fixade en laxsalld till mej.
Sen var det bara att ge sig av,
 för idag hade jag bestämt att det var slut på vilodagarna.
Nu har jag nämligen inte sprungit en enda kilometer sedan 30 april.
Promenerat massor men inte spungit!
Det blev en del gående ikväll oxå men ganska mycket löpning
och framför allt tog jag mig runt hela stäckan.

 På hemvägen sprang jag förbi båten som står på gården på Lenko
 och Pelle som ligger under den och skrapar
och målar å fixar varevigt lediga minut.
Han är verkligen målmedveten min man!

Vi har gjort ännu en tur ut till Dvärsätt under kvällen,
 med däck som skall fästas på bryggan som dämpare.
Åtta stycken bildäck skall skruvas fasst längs bryggan
för att skydda båten när den ligger förtöjd.
Kvällens bloggande blev sent
då det inte gick att komma in på webblogg.se alls,
inte på min egen sida eller på någon annans heller.




Kommentarer
Postat av: Nina

jag kom inte in på flera timmar jag heller i går mycket iriterande :o(

2008-05-27 @ 07:20:41
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0