????????

Jag vet aldrig vad jag skall skriva om nu mer!
Det händer ju inget intressant i mitt liv,
jag skriver om samma saker hela tiden.
 Det blir om mat, om jobb, om träning,
om städning och jag kräks snart på dessa ämnen
- jag kräks på mitt liv alltså!

Idag tar jag det lungt, sitter i min nattsärk och funderar
medan Pelle sliter häcken av sig för att få båten i sjön.
 "Gubben" tycker att vi är sent ute med sjösättningen,
men vattenståndet i Storsjön har varit lågt
så det har inte gått att göra förren nu.
 Jag håller mig undan sjösättningen,
bäst så för alla parter!

Ja, vad mer kan jag berätta då?
Jo Emil och gänget kom helskinnade hem från besöket i huvudstaden.
Konserten med Inflames hade varit bra,
 dom var 15 000 som tyckte det. !

 Idag skiner oxå solen!
Jag borde städa alla gästrum inför studenten
men hela min kropp skriker NEJ, VILL INTE!!
Så det får bli en annan dag.
Vi ska ju ha en del gäster under nästa helg,
Munthers kommer och så kommer Pelles syster Ylva.
Det blir en kul helg,
både student och Sveriges Nationaldag.



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag stack iväg strax efter 9 och köpte plantjord...sen Lillänge för att kolla in Lindex där och Skopunkten...no shopping Sen till Sörvalla och Plantskolan med syster - köpte blommor och planterade sen i balkonglådorna...så fiiint..:o)

...bytheway...Inflames fick 5+ i Aftonbladet....

2008-05-31 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0