Fix & Trix!

Nu har jag gjort 12 Laxbakelser & 12 Ostbakelser.
Det ser jätte gott ut!



Pelle och Nils är ute på Opeflygfält, där är det bilutställning.
Emil har nyss vaknat, han kom hem 02:30 i natt.
Lars hjälper mej, men han är lite nervös tror jag så det går lite smått!
Här är strålande väder idag
så lite sur är jag över att måste lägga hela två dagar på konfirmation,
 men så är det ju.
Om det bara var att gå till kyrkan en timma idag och en timma i morgon
så hade det ju inte varit någon sak,
men det är ju lite annt att fixa med.
Men som sagt det är ju mitt fix & trix, som Pelle säger.

Nu skall jag hoppa in i duschen
 och sedan lägga pannan i djupa veck för att se om jag kan komma på
vad jag skall ta på mig.
 Lite sommrig kan man väl va när det är konfirmation
och soln skiner från en blå himmel!



Kommentarer
Postat av: Marina

Hälsa Lars så gott! ...och resten av familjen.

Ingen av mina är konfirmerade så jag har "sluppit" konfafirandet.

Nu ska vi ut i solen och tvätta ren båtkapellen från fågelbajs....blää

2008-05-24 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0