Jobbat färdigt!

Nu tror jag att jag ger upp och går hem!
Utanför fönstret skiner solen och hele min kropp längtar ut.
Jag skall hjälpa till med båten ikväll,
men egentligen så vill jag ut och springa.
Tiden räcker inte,
jag skall hem oxå och byta om
och fixa någon slags mat till Pelle, Lars och mej.
 Emil käkar på stan och Nils är på Mösspåtagnings fest.
Kanske fixar jag mat och tar med till båten,
då kan vi torrsitta i den och äta gott i solen.
OM jag ger mig iväg NU
så kanske jag hinner springa en kortare runda i alla fall!
....Ma råkes!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Han har det han gör Pelle...Rod´en - Chevan och nu - Båten..;o)

2008-05-27 @ 17:24:04
Postat av: Marina igen...

...bara nöjen...hmm

2008-05-27 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0