Det var tider det.....

Försov mig imorse, och med mig hela familjen.
Jag var inne på kontoret  på förmiddagen
 och har suttit i möte hela eftermiddagen - mentorträff.
När jag kom hem så åkte Nils och jag och handlade presenter till Lars
 som fyller 15 år i morgon. Hallå...FEMTON ÅR!
Hur kan jag som är/känner mig "så ung" ha en yngsta son som är så gammal.
 Jag minns när jag fyllde 15, den 30/4 1972.
Solen sken, livet lekte ungefär som nu...hehehe!
Vi var i Odensala hos Uffe
och gömnde ölen i hans mammas kökslådor - hur smart va det!?
Sen gick vi på Furan på dans!
Det var tider det!


Kommentarer
Postat av: maggan

Vad söt du är. Du fick en minicykel på din 15 års dag.

2008-05-12 @ 20:33:20
Postat av: Anita

Nää, det var när jag fyllde 13 år. Har en bild från Freskvägen.

2008-05-12 @ 20:48:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Ha ha ha...lika intelligent som när jag tjuvrökte hemma och stoppade fimparna i fläkten i tron att de "blåste bort"

Det är tur att man blir klokare med åldern...hmmm

2008-05-12 @ 21:53:03
Postat av: Lena

Jasså, vad det så vi gjorde. Ja, jäklar vilket minne du har, Anita!

2008-05-12 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0