1:a advent!

Så har vi då första advent!
Det är julskyltning på stan men den struntar jag i.
Här är det riktig Julstämning, det snöar som bara den
och har gjort så hela dagen.
Jag plockar och donar i mina jullåpdor
men kan inte hitta en enda adventstake att sätta på köksbortdet.
Borde ha hur många som helst vid det här laget,
men vart tusan har jag gjort av dem?
 Sugen på glögg är jag oxå, men den är slut!

 Hurra för Syrran som har gjort min blogg så Julfin!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Marina e glad...

Ja bloggen blev riktigt julig och fin!

Jag har i alla fall fått mina hyacinter, blockljus och kronljus! Pyntat och klart!...å de e såååå mysigt!

2008-11-30 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0