Ännu en kväll........

Nu har det gått ännu en kväll!
Jag hinner inte mer än fixa mat, äta
och träna på kvällarna känns det som.
Skulle naturligtvis kunna fixa med tvätt
eller städa något skåp nu när jag kom hem från träningen
men där går gränsen för vad jag har ork till.
Efter en  dusch och fika blir jag sittande i soffan.
Man är ju ingen "Superman" precis!
Men det blir väl andra kvällar då jag orkar mer - kanske?

Ute blåser det stormvindar så man tror inte att det är sant,
nästan så att man undrar om huset skall hålla ihop.
Skönt att vara inomhus.

Hur har ni det då så här på torsdagkvällen då?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Trött känner jag mig. Knutte blev jättegld för kakan, det var roligt.

2008-11-20 @ 22:51:19
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Ja, i torsdags var det födelsedagsfest här hemma. Simon fyllde 19 år, tiden den går fort nu.

2008-11-21 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0