En god middag.......

En god middag och alla var samlade!
Emil kom hem från sitt LAN, Nils vaknade upp från sin källare,
Lars orkade ta sig från datorstolen.

Till middag bjöds det Köttfärsfrästelse & Sallad.
Alla älskade detta!
Jag tror att vi satt i två timmar och pratade å åt god mat.

 Nu är det ju söndag och jag hamnar "på kontoret "på studs!
Så mycket
att ta tag i,
 så många saker som inte funkar,
så mycket skit som ligger och gror.
Jag har planerat en del och hoppas att
jag är " man nog" att ta tag i allt!

Nu blir det nog TV i alla fall.....om en stund!

Önskar er alla en skön Söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

kan man få receptet på köttfärsfrestelsen?

2008-11-23 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0