Godmorgon!

Efter några kilometer asfalt och en dusch så mår jag fint!
Flippar lite på TVkanalerna och ser att Obama har vunnit presidentvalet i USA. 
 Inte för att jag har hängt med i denna valcirkus
 men en kännsla av att rätt man vann har jag nog.
 Det blir spännande att se vad detta kan göra för ett kraschat USA
 - bara bra saker hoppas jag.
Det är ju inte lätt att förändra när skulderna är enorma och allt handlar om pengar.
 Jag håller på att Obama "makes a different"!

Nu skall jag ta mig ner till frukostbuffèn,
kursen börjar kl.09:00.
Dagen ska handla om:
*Grundbultar i förändringsarbete.
*Framgångsfaktorer i ledarskapet med manliga och kvinliga principer.
*Ledarskap i ett historiskt perspektiv.
Ännu en spännande dag !


Kommentarer
Postat av: Maigiz

va? Ingen blogg ikväll?

2008-11-05 @ 22:21:20
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0