Helt slut!

Jag är helt slut efter träningen idag!
En timma Kettlebell tar verkligen på armar, ben och mage.
Jag tog mig nästan inte ut till bilen efteråt,
ska bli intressant att se hur morgondagen blir.
 Det är både skönt och kräkigt jobbigt!

Nu har jag kommit hem och orkar inte tänka på att laga middag,
det blir pizza, kebab och sallad med hemkörning.
 Dyrt men ack så bekvämt!
Pelle kom sent om sider iväg med sitt plan till Italien
( inte Österrike som jag sa igår).
Det blir en tur och retur, han är tillbaka imorgon kväll.

Undrar om man ska orka ut och skotta snö oxå!
 Kanske mina pigga tonåringar kan göra en insats, vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Anita! Bra kämpat

2008-11-25 @ 18:53:21
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina pyntar....

För mig är det tredje kvällen jag stryker gardiner..;o)...och när jag väl börjat kan jag inte sluta...så nu kan advent snart komma och jag kan sitta ner hela helgen och titta på allt "julblingbling" - och dricka glögg!

2008-11-25 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0