Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Maigiz

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat?
Hahahaha! Jag var inte nöjd som barn , ville heta Eva. Nu tycker jag att Anita duker fint!

2. Saknar du något i ditt liv?
Jag saknar struktur, lugn å ro och önskar att någon kunde feng shuia både mej och mitt hem!

3. Sommar eller vinter?
Både sommar och vinter är OK om det är sommar då det ska och vinter då det ska.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Mörk snygging på 19 år, hans händer och ögon!

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Ingen aning!

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Japp!

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
I Italien så klart! Jag kommer att flytta dit när jag går i pension, så de så!

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja det finns det! :O/

9. Hur många barn vill du ha?
Vi har tre underbara grabbar och jag är nöjd med dem.

10. Har du återkommande drömmar?
Jag drömmer att jag är jagad. Jag springer och springer men mina ben är som sirap. Just när jag ska bli fångad vaknar jag. Ibland lyfter jag och flyger upp i det blå, jag klarar mig alltid undan.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då
Maggans Kräftsoppa, bröd OCH RÖTT VIN!

12. Märkes kläder eller inte?
Det jag trivs i, märkeskläder eller inte...

13. Vart ska du/ni fira jul?
Mycket snö = Huså. Lite snö = Hemma.

14.Har du ett nyårslöfte?
Jag ska sluta att snusa!

15. Vad har du för planer för dagen?
Dagen är redan slut. Ikväll ska jag dricka mitt vin och glo på TV 

Jag utmanar:
Frida
Pelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0