Lite sliten!

Känner mig lite sliten idag,
trött i skallen och sliten i kroppen.
 Ändå kom jag i säng vid midnatt i alla fall!
Vissa stunder i natt trodde jag att taket skulle blåsa av huset.
Snacka om stormvindar!
Nu är det mycket lugnare men det snöar.

Idag på morgonen ska jag bli bjuden på frukaost hos Telia,
dom vill väl sälja på mej någon nyhet förstår jag.
Sen blir det kontoret och i kväll ska jag på fest.
Skotergänget Team62, som KAP är med och sponsrar
har sponsorfest.
 Det blir kul!
Härligt med fredag
även om jag ska jobba i morgon!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas att ni får skoj ikväll då. Hälsa Nina å Tony.

2008-11-21 @ 08:05:36
Postat av: Marina

Jag jobbar på biblioteket i Torvalla idag...och imorgon tänkte jag inventera farmors julsaker - Måste ju pynta hos henne till veckan..sen ska syrran och jag gå igenom tvättkorgen med mammas fotografier..(de har ju nu legat nästan ett år)..och på söndag ska jag på SPA-kliniken och få en massage "De luxe"..;o)

Önskar dig en trevlig fredagkväll med grabbarna..;)

2008-11-21 @ 09:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0