Million Dollar Store.

Lena och jag har tillbringat några timmar på Millon Dollar Store i Svenstavik.
Mycket saker fanns det där och billigt var det.
Jag handlade smått och gott för "flera tusen femhundra",
 allt från billig kattmat till en speget, doftljus, dvd filmer,
en ny Julskiva såklart.
 Billigt lösviktsgodis och dricka till ungdomarna.
Sen var vi och fikade smörgåstårta och kaffe,
tittade lite på Julmarknaden i Svensta.
På vägen hem gjorde vi Lillänge - bolaget och Rusta.

Pelle han har åkt till Huså för att åka skoter,
 ingen ville följa så han blev själv.
Nu sitter jag här och dricker en Julöl

och lyssnar på min nya skiva.

Hoppas att ni oxå har haft en bra lördag!



Anita + Lena = Sant!

Kommentarer
Postat av: Marina

Handlade lite smått & gott på loppisen...inget på Växtvaruhuset eftersom de inte hade några hyacinter..inget på ÖB heller då deras "vita" blockljus var gräddfärgade...men en träff med Karin och mat blev det på Willys..;o)

2008-11-29 @ 17:40:26
Postat av: Maggan

Vi hade skoj den där kvällen...hihi.

2008-11-29 @ 18:48:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Jag hade det också mysigt i Svensta med dig Anits.

2008-11-29 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0