Uppsala.

Lördag morgon i Uppsala.
 Maggan och jag bloggar,
Pelle ser på TV, Jonny spelar på datorn
och ungdomarna sover.
Här råder frid!
Emil blev kvar
här han oxå,
Han åkte aldrig hem igår som han skulle.
ville helt plötsligt stanna kvar. 

 Det innebär att nu är Lars ensam hemma i helgen!
 Funkar väl skulle jag tro!
Maggan och jag har lite att fixa med idag.
Jag skulle vilja hitta en ny Häxhatt, min är otroligt ful.
 Å andra sidan, häxor skall väl vara lite fula eller???
Nils körde oss bra och säkert ner
och det känns finfint att vara här.

En ny dag att ta tag i!


Kommentarer
Postat av: Lena

Buuu!!!

2008-11-01 @ 09:27:34
Postat av: Nina

Ha det så kul! arrrghhh (det va ett monster vrål :o)

2008-11-01 @ 12:29:48
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0