Alanya.

Nu är vi äntligen på plats.
Grabbarna i en lägenhet och vi i en!
 Igår blev det inte så mycket gjort
eftersom det blev sent innan vi checkat in och så..
Först fick vi bara en lägenhet med tre bäddar.
Efter lite strul så hitade dom den andra bokningen,
 engelskan är inte så allmän här om man säger så.
Vi gick ut för att äta och hamnade på Oscars,
ett jätte trevligt ställe.
Och man skulle inte behöva gå någon annanstans
 på hela veckan om man inte vill.
Men det ska vi ju så klart!
Otroligt bra service och lika bra mat.
Sen satt vi på balkongen och delade på några öl.

 Idag började dagen med en promenad efter havet,
lite frukosthandling och så frukost på ungarnas balkong.
Sen gick vi till havet alla fem.
Härligt väder är det här ca 28 grader i luften
och nästan lika varmt i vattnet.
Nu softar vi på vår balkong och väntar på en guidad rundtur
 som startar vid 16:30.
Här är nästan allt bara total avslappning,
en sak stör mej dock – alla hemlösas stackars katter
som svälter mitt framför mina ögon.
Jag kan ju inte rädda alla
men har beslutat mig för att underlätta för den lilla blinda kattunge
som bor på hotellområdet.
 Jag vet att det inte kommer att hjälpa i det långa loppet,
men under den tid jag är här så har den mat iaf.
 (bilder kommer senare)
 Nuska jag in i duschen och sen ska vi iväg på nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: Gubben

Mmm. Skööönt! Må bra och hälsa!

2008-10-18 @ 18:32:11
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Lena

Vad mysigt det låter,ha det bäst!

2008-10-18 @ 19:46:44
Postat av: Nina

Åååhh Va härligt! Njut så mycket du bara kan! Kram

2008-10-19 @ 10:17:15
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Eivor

Njut ifulla drag hela familjen

2008-10-19 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0